
A pesar de la precarietat laboral, casi 4 de cada deu enquestats en Espanya diu que
l'economia haurà remontat en dos anys i el 57% està convençut de
que l'impuls econòmic vindrà de l'acció conjunta del Govern i
l'iniciativa privada. La família es valorada com l'actiu mes
important per a estos jóvens segons el 77% dels entrevistats. Els
resultats de l'enquesta mostren que l'immensa majoria d'estos jóvens,
un 76%, considera que la formació tecnològica es "molt
important" per a garantisar l'èxit personal en un futur.
Els
espanyols se mostren també mes preocupats que el restant dels
enquestats per utilisar tecnología punta (86% front al 75% de
l'enquesta global) i consideren que la tecnologia brinda mes
oportunitats per a tots. En lo que no obstant els espanyols estan
ressagats es en l'espirit mamprenedor.
Mentres
en l'àmbit global un 68% diu que pot convertir-se en mamprenedor en
la seua propi país, en Espanya soles un 27% creu que pot llançar la
seua pròpia idea al mercat. En quant a les seues aspiracions
professionals, un 54% dels espanyols diu que preferix treballar en el
sector privat, mentres que un 43% està dispost a fer les maletes i
marchar a treballar a l'estranger sense ningun problema. Segons César
Alierta, president de Telefònica, l'enquesta es el primer anàlisis
"exhaustiu" de la Generació del Mileni. "Açò mos
ajudarà a identificar solucions eficaces que reforçen l'espirit
mamprenedor, el soport a la formació digital i nostre compromís en
l'educació i les activitats sostenibles". En respecte a les
xàrcies socials, els espanyols les utilisen cada volta mes.
Segons
l'enquesta, un 12% dels jóvens les usa per a obtindre noticies
fiables, front a un 8% de promig en l'enquesta global. L'informe de
Telefònica, realisat en colaboració en Financial Times, identifica
també als cridats líders del Mileni, que se corresponen en un 11%
dels enquestats. Se tracta de persones que destaquen per damunt del
restant a l'afirmar que utilisen tecnologia punta, que poden marcar
la diferencia en l'àmbit local i que poden convertir-se en
mamprenedors en el seu país d'orige. "Estes persones reunixen el
major potencial de la seua generació per a millorar la societat i
evolucionar fins convertir-se en LÍDERES mundials en un futur",
assegura Pallete. En Espanya s'ha identificat al 6% dels Líders del Mileni a nivell mundial. Regne Unit, en un 11%, es el país a on mes líders s'han identificat.
0 comentarios:
Publicar un comentario
Gràcies per participar en ¡Ausaes!. També pots seguir-mos en Twitter: @ausaes1, i Facebook: http://www.facebook.com/ausaesmagazine.